DE VERENIGING

Tentoonstellingen
Coopluydenmarkt
Jubilarissen

De vogelvereniging Eemsmond is opgericht in 1956 en aangesloten bij de Nederlandse bond van vogelliefhebbers (NBvV). De NBvV is de grootste vogelbond van Nederland. Iedere maand van september t/m april houden wij onze ledenvergadering in de kantine van het Burgemeester van Julsinghatehuis. De kantine van het Julsinghatehuis is gevestigd aan de Koningin Wilhelminapark 23 te Delfzijl.
Op onze ledenvergaderingen zijn meestal tussen de 20 en 30 leden aanwezig. Om de avonden zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor onze leden wordt er altijd een spreker uitgenodigd en of wordt er een beamerlezing door het bestuur verzorgd. Op dit moment bestaat onze vereniging uit ongeveer 45 leden. Op onze website vindt u allerhande informatie over onze vereniging en de activiteiten die we voor onze leden organiseren.
Als u bijvoorbeeld lid wil worden van onze vereniging kunt u contact op nemen met de secretaris van onze vereniging. Meer informatie hierover vindt u door bovenin het menu te klikken op ‘Lidmaatschap’.

Vertel een vriend over deze site